Ford Garatge Central celebra els 50 anys de Ford a Espanya i dona el tret de sortida a l’ExpoFira
Ford Garatge Central ha celebrat aquest dijous al vespre els 50 anys de l’arribada de Ford a Espanya amb un acte a les seves instal·lacions de Figueres.
El gerent del concessionari, Xavier Vilanova, va destacar que “Garatge Central no és només un punt de venda, sinó un lloc de proximitat, servei i compromís” i va agrair la confiança de clients, treballadors i col·laboradors al llarg dels anys.
Coincidint amb la celebració, el concessionari també va donar el tret de sortida a tres dies d’ExpoFira, una mostra de vehicles d’ocasió que se celebra els dies 7, 8 i 9 de maig. Els visitants poden trobar-hi una cinquantena de vehicles revisats i amb condicions especials de compra, així com una ruleta amb descomptes i avantatges addicionals per als clients.
El càtering de l’esdeveniment va anar a càrrec del Grup Samuga i la música va ser protagonitzada pels punxa-discos Radio Cassette Night.